اعتراض دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد به برگزاری آزمون جامع دکتری به صورت حضوری

تعدادی از دانشجویان دکتری دانشگاه ازاد، از وزیر بهداشت درخواست حذف برگزاری امتحان حضوری آزمون جامع دوره دکتری نمودند.

شرح این نامه بدین شرح است؛

جناب آقای دکتر عین اللهی

مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

با سلام و احترام

ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، تبریک اخذ رائ اعتماد از مجلس شورای اسلامی در دولت مردمی و قوی، با عنایت به شرایط بحرانی و وضعیت قرمز کرونا در بیشتر نقاط کشور، اینجانبان دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در خصوص برگزاری امتحان حضوری جامع دوره دکتری آن دانشگاه که ضرورت و اهمیت ویژه نداشته و در دانشگاه های دولتی با حذف آزمون مذکور از روش های منطقی تر و جایگزینی شرط معدل سه ترم یا معدل مجموعه چند درس استفاده نمودند، لذا ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی اصرار بر برگزاری آزمون در این شرایط پر مخاطره دارند، لذا در راستای پیشگیری از ایجاد بحران جدید در ابتلای دانشجویان مقطع دکتری به کرونا خواهشمند است دستورات لازم جهت در دستور کار قرار گرفتن حذف آزمون جامع دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از موضوعات ستاد ملی کرونا و مساعدت حضرتعالی در مصوب نمودن موضوع مطروحه مورد تقاضا و امتنان اکثریت دانشجویان مقطع دکتری میباشد.

با آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی

لینک کوتاه:

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

10 پاسخ

  1. وزیر محترم بهداشت و هر مسئول دیگری که می توانی جلوی این جنایت رو بگیری، مدیونی اگر کوتاهی کنی. با برگزاری حضوری آزمونهایی چون جامع و Ept و … دارن با جون دانشجوها و خانواده هایشان و جامعه بازی می کنن. این یک جنایت جنگی است.

  2. جلوی این آزمون را بگیرید ما این امتحانات راقبلا داده ایم جان ما و خانوادمون در خطر است. چه لزومی دارد که در این شرایط بحران و کرونا دلتا ۸ ساعت ما ماسک بشینیم که امتحان هایی که قبلا دادیم و نمرش ثبت شده را دوباره بدیم اصلا این کار منطقی است . اینقدر مهم هست که ارزش جان ما رو داشته باشد یا جان دیگر مردم. اگر من دچار کرونا شوم ناقل خواهم بود و جان دیگران نیز به خطر می‌افتد. ما هنوز واکسینه نشدیم. جان ما را نجات دهید می‌خواهیم زنده بمانیم.

  3. واقعا چرا ما دانشجویان باید اعتراض کنیم وشرایط بد وخطرناک کشور رو گوش زد کنیم مگه مسؤلین تو این کشور زندگی نمیکنند وآمار وحشتناک این روزها رو نمی‌شنوند ونمیبینند. چرا اینقدر اصرار به برگزاری آزمون جامع رو دارند در حالی که برخی از دانشگاه ها این آزمون رو لغو کردن فقط دانشگاه آزاد باید برگزار کننده باشد

  4. باسلام. با توجه به اینکه وضعیت کرونا بسیار بد هست و مجبور بهسفر به شهر ممبدا هستم و اینکه خودم درکیر مرونا هستم امکان ازمون حضوری برایم فراهم نیست لطفا تجدید نظر بفرمایید

  5. سلام، واقعا این مسولین نمیتونن خودشونو بذارن جای دانشجویان؟ اگه خودشونو میذاشتن جای دانشجویان ایا میومدن ازمون بدن؟ #نه به ازمون جامع، میخواهیم زنده بمانیم.

  6. جلوی این امتحان رو بگیرید جان ما و عزیزانمان در خطر است این امتحان تکرار امتحان هایی است که قبلا داده‌ایم و نمرش ثبت شده است. جان ما را به خطر نیندازید ما واکسینه نشدیم. اگر من با حضورم در این امتحان جان فرزندم ، مادرم و هر یک از عزیزانم را به خطر میندازم مسئولش کیست اگر زنده بمانم یک عمر بعذاب وجدان خواهم داشت دیگر زندگی من چه ارزشی خواهد داشت. شما می‌توانید مانع فاجعه بزرگی شوید . ما را نجات دهید.

  7. عرض سلام و احترام
    من تا به الآن ۹ نفر از اقوام خود را در اثر کرونا از دست داده ام. به بنده حق دهید که با وجود رعایت تمامی پروتکل ها در محیطی سربسته باز هم استرس داشته و خانواده ام نگران باشند. امیدوارم که مسئولان ذیربط شرایط دانشجویان را در نظر داشته باشند. درس را دوست دارم اما نه به قیمت جان خود یا عزیزانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سرخط خبرها